en snöig dag

idag snöar det, det har snöat lite hela dagen
men nu börjar det snöa mer *suck*
varit ute idag så så skönt
neo är hel tokig i att åka snowracer
super duper skoj när det går fort....

hm måste få en skadeanmälan från dagis imorgon
såret på näsan har ju läkt ihop jätte fint
Men ett stort Men när näsan blir kall
syns det ett stort ärr??
åh åh åh
ja inget att göra åt
men men får se till att skicka in allt till försäkringsbolagen då
fick ju en sådan lapp av sjuksystern för chloe´s arm
utifall att hon skulle få något men utav det hela

inte så bara med barn heller :(

och lilla söta mini , tror det blir att ringa barnmottagningen idag/kväll
nu har vi fått ned febern helt
skönt
men hon låter enormt i brösten väser och hostar
och det börjar låta tungt
men hon har blivit så så trött :(:(
tur vi bara kan ringa till barnmottagningen
vi slipper gå via akuten och så där
ååååhhh fast denna gång skulle pappan ligga på sjukhus om vi vart inlagd
:)
hahaha ja han vill ju ha lite ledigt kanske :)

nej får se om halsen går till sig på damen
då vi har använt puffen flitigt sen igår
det släpper ju mer och mer så kanske kanske det hela hjälper

jag vill ha en elektrisk puffare
kanske man ska framföra det den 26e?
så hon kan få en liten dos varje dag istället
bygga upp det hela
men det kanske inte funkar så???

ja du ser 4 barn har man , men med alina
då känner jag mig som en förstföderska :)
då kan jag ingenting helt plötsligt :)

Postat av: Maria

Isåfall väntar jag tills jag får en varning för jag är SÅ JÄVLA FÖRBANNAD!



Det är klart jag kan göra, du får skriva till mig på msn så kan vi diskutera:)



Kram!

2010-01-17 @ 14:41:51
URL: http://mariaelisabethristo.se
Postat av: Mary

Vad är det för elektrisk puff? Har lilltjejen astma?

2010-01-17 @ 21:33:52
URL: http://frokenkrumbukta.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: