en stor grej

är det att kunna rensa bort
de stora st i 56 (på vissa bodysar) och alla 62 byxor
nästan så man kan ha ett party hemma :)
hihihi

neo han bara plöjer igenom klädstorlekar han är inne på st 92 nu (1½ år)

alina har haft 56-62 , 62/68 hur länge som hellst
så nu har vi bara st 68 i garderoben
så nu kan vi på allvar börjar fylla på st 74 lagret :)

dag 4 by the way,, och min röst är borta?
blir det så när man slutar röka????
för ont i halsen har jag inte :)

haha tror jag får igen för mina ord ang Alina
just nu ligger hon och rycker i datakabeln
hittar den vart jag än lägger den :)
långfingrar hon med........



en del kan verkligen inte ta att dom gjort något fel eller sårat någon
då ska det bli världskrig på allvar
svårt att inse att dina ord har sårat???
svårt att lyfta på luren och ringa istället för att skicka 100 mail
med div otrevligheter??
men vi spelar inte på samma planhalva
jag ids inte med sådant


Postat av: Maria

Jag har mailat dig:)

2010-01-25 @ 10:06:21
URL: http://mariaelisabethristo.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: