fredag

gud så härligt..
denna vecka har bara susat förbi
man har kommit in i alla rutiner igen
skönt det......

åh jag måste ju ha gått ned något gram alltså :)
för jag kommer i en del tjocktröjor jag inte kommit i på lääänge
men vågen visar fortfarande 85 kg
suck suck suck

har mått illa flera dagar på raken???
ni vet när det bara ligger där i bakgrunden
om jag inte visste bättre
så skulle man kunna misstänka det värsta
men nej helt omöjligt
så få se om det går över eller om det e magsjuka på g.....

neo har börjat med så mycket nya ljud ...
men den största grejen som har hänt med han är väll
att han är tok besatt av traktorer och scotrar och allt som låter och åker fort
igår fick han sin berskärda traktor dos på pappas jobb....
han är så duktig , sitter brevid på lillplatsen som finns där
sen sätter han upp ena handen på ett hålla i sig handtag
sen sitter han där och kan sitta där i flera timmar :)

scoter åkte han förra helgen
hysterisk vart han när han skulle hoppa av.....

hihi barn är underbara
hugo har fått en ny bästis tror jag
dom har lekt i flera dagar och dom har så skoj....
kul när dom hittar varandra så där...

chloe hon kör på som vanligt ...
stor tjejen <3

alina ja liten sjukling idag 38,5 i feber :(
men inge kinkig så det går bra
men hon har nya ljud och saker för sig
men säger då det pruttljudet är helt klart favoriten
och nu har hon fått styrka i det hela

när hon väcker en på morgonen och man lutar sig över henne
och säger godmorgon möts man av ett stort smile sen pruttar hon med munnen :)

fått en massa tider till div läkare nu, så den 26e e det dags för läkar besök på hab

spännande..

nu ska jag hitta på något annat att göra

alina 7 månader idag <3


Postat av: Maria

Vilken fin bild på söta barn.

Önskar er en trevlig helg!

Maria

2010-01-15 @ 12:31:54
URL: http://www.varsaga.bloggagratis.se
Postat av: Josse

Ha kan det vara Colan, du vet väl att jag gick ner 10 kg på två månader 2005 när jag slutade dricka läsk :P

2010-01-15 @ 16:10:35
Postat av: Maria

Hej igen!

Det där med dagis är inte lätt. Vi har valt att spara så gott det har gått med våra dagar för att kunna vara hemma med Saga tills nu. Nu är hon 19 månader. Förstår helt klart din tanke med att det är tjejerna som ska avgöra när det är dags. Tycker man skulle få extra dagar när man har ett handikappat barn.

Jag kände att Saga var för liten när hon var ett. Hon har flera DS-kompisar som börjat när det varit strax över året och det har gått bra.

vet inte om ni vet att ni har rätt att lämna henne 15 timmar i veckan även om du är föräldraledig. Kan kanske vara ett alternativ?

Dessutom är det ju lättare att få plats i augusti än i januari. Ialla fall här hos oss. Våra tjejer har ju förtur men det ska ju ändå finnas plats...



Det var några tankar från mig. Lycka till!

Kram Maria

2010-01-15 @ 21:16:30
URL: http://www.varsaga.bloggagratis.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: