huddik

dit var man idag
trevligt trevligt

en lugn dag
men jag har hunnit med massor känns det som

idag fick jag lägga mig brevid neo vid läggning
en övertrött kille idag
trodde inte han hade något speciellt gosedjur
ack så fel jag har haft
hans spel dos som sjunger (färger färger bla bla bla)
är ett stort måste att hamed även i stor sängen
han ligger och känner på dennes fötter innan han somnar tydligen :)

så innan man fattade att det var björnen han skulle ha
så hade vi ett smärre krig
men när björnen vart uppknuten och hängde brevid han somnade han på 5 sec

lillskiten <3

vet inte om alina e på g att bli sjuk
hon känns misstänktsam varm?
ska ta tempen nu

imorgon blir det huddik igen
så så typiskt men men
dags för kent att åka och lämna prov igen

jaja nog surrat från mig just nu
har hamnat i en jag kan inte skriva bra period
men men hittar nog igen rytmen snart

tooodels


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: