mår dåligt

jag mår riktigt dåligt i kroppen
men men det är på väg att bli bättre
röker inte mer än 2 cigg per dag
tänkandet runt ciggena börjar bli bättre

jag är inte lika besatt längre.....
(men pillrena är tok starka
det känns som om att jag tagit nå annat
precis efter man tagit dom,, så ska lägga ned dom så fort som möjligt)

nu börjar det smaka äckligt och lukten
jag börjar verkligen ogilla den
hela jag börjar ställa in mig på att det är vidrigt

alina har börjat blivit liiite bättre
cortisonen börjar nog kicka in
för hon låter inte lika mycket
men vi har lilla bordsfläkten på på nätterna
och ett extra litet element i vårat sovrum
och det hjälper det med....

men nu har hon inte bajsat på en hel dag
suck
alltid är det något

ögon doktorn på torsdag då
få se vad som sägs där.....
lite halv läskigt när man får alla kallelser
då börjar tankarna vandra iväg
jag är bara lite orolig för öronen.....
men nu har man ju börjat tänka på att 2 av min yngre bröder
dom har ju grå starr ( det upptäcktes när dom var 2 och 3)
det finns i generna liksom......
tankarna flyger iväg

men något har hänt med alina dom senaste dagarna
hon är mer ''medveten'' det har liksom bara poppat till
hela hon har blivit stor i hela sig ...svårt att förklara
men jag tror bebisen har blivit lite större i sinnet :)
och nu babblas det för fullt här hemma igen.....
och allt ska undersökas, men att hålla kex eller annat mat själv är hon inte intresserad av.
men tar du fram en sked öppnar hon munnen direkt....

nu kanske man ska glo på någon film
eller bara lägga sig i sängen och somna med ett leende
för imorgon är det min sovmorgon :)

ha en underbar helg


Postat av: Catharina

Duktigt kämpat Linda, tänkte på rökningen! En annan har inte fått motivation än till det. Men den dagen kommer den även.



Simone med Familj hälsar :)

2010-01-30 @ 12:50:00
URL: http://cottis.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: