oj då

nu har jag allt försummat bloggen helt... :(
inte bra....
nej ska nog logga in på msn och få en ny design
för det vill jag ju ha......

hahaha
hon kommer nog klia sig hårt i huvudet när hon ser hur en annan
bökat runt med alla koder :):)

ja ha vad har skett då?????
har 3 sjuklingar hemma förtillfället
alina,neo och chloe
feber och ont i huvudet
var ned på vc igår igen
kolla chloes hals men som tur var visade proverna inget
sen så lyssnade dr på alina igen
för hon har fått röda utslag över hela kroppen?
men det är efter febern påstår dom
hmmmmm jag är lite skeptisk just nu....

hm är lite lätt besviken på en del i mitt liv just nu
varför tänker jag int gå in på här
men hut går hem heter det

men draman har jag fått nog av på alla plan

många glömmer bort att leva i nuet
har svårt för sådana personer sen alina kom :)


läste en fin sak på annas blogg...
hon förklara det hela så bra
hon satte ord på mina känslor  runt allt som skett....

vet inte som sagt en berg och dal bana har man hamnat i...
på alla plan
frågorna och oron tar över en ibland
men man måste väll få ta allt i sin egna takt....
jag är en grubblare i grund och botten så ja :)

men min lilla mini bebis är en hejare på att äta mat och dricka ur pip mugg
det gör mig enormt stolt....
sen har hon börjat göra nya joller ljud <3
se det går framåt


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: