vet ni vad

nu ska jag vila en sväng :P

Postat av: madde

jasså! du det har jag inte ens tänkt på!! För nu har jag slutat gett hon allt man kan bli hård av! Men fortfarande är bajset jättesegt! men inga hårda bollar iaf!:)

Men de kan vara som du säger.hon äter ju gröt varje dag! Kan va så att jag faktiskt blandar den för hårt!

ska göra den lösare nu varje gång hon ska äta gröt :)

tack för tipset!:D



jasså..ger du henne nått speciellt när hon är hård?

2010-01-15 @ 17:10:57
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/
Postat av: madde

ok!

Ja messmör bruka jag använda! men bara nån tsk ( de är ju salt i det)

hur mkt kan jag ha då??



Ja vi fick ju ta microlax nu 1 gång!! kändes inte som att vi hadde nått val..då hon verkligen behövde tömma!!



men fortfarande är magen trög..alltså de kommer små pluttar med bajs..men bara JÄTTELITE..det är nu inte hårt men VÄLDIGT segt!!



köpte för ett tag sen nån biffidus mat (babysemp) på apoteket, den funkar ibland!



Vill inte heller ha nå medeciner..men ibland tror jag man måste ta till det..men så illa är de inte för oss än!



ella har alDRIG någonsin haft problem med sin mage!! hon har ätit ersättning sen 3 veckors ålder..

vill ju komma på vad det är som gör det såhär!!

men det kan ju vara gröten! men svårt att veta hur mkt man ska blanda i ju! och hur lös/Hård den ska vara! men ska köra på lösare nu ett tag!

sen bruka jag riva ner päron i gröten ( Är ju lösande)

och även ha i 1 tsk messmör..

men kanske är för lite då?

oj mkt frågor det blev nu..hehe:D

tack för alla dina tips å svar!

2010-01-15 @ 21:45:40
URL: http://madeleinesophie.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: