onsdag

så satt man här igen :)
tappat lusten lite till allt kan jag säga
jag går på sparlågorna
sommarlovet börjar nästa vecka

våran första ledighet på 3 år utan gravid mage eller kaos....
förra sommaren vart ju lite upp och ned när världens sötaste kom till världen <3

men i år ska vi bara vara utan måsten.....
fy så så skönt

mini har börjat med en massa nya saker
mycket ljud och prat har det kommit
idag vart hon även klippt
så nu är hon korthårig
lilltuffingen våran

även mamman i huset är klippt
kort och gott
fast jag kan sätta upp det än :)
men kort i mina ögon.

imorgon ska chloe iväg på klassresa
pappan i huset åker med på det.

nä ska spana vidare lite

jag återkommer snart
så fort jag andats lite

just nu e jag tok tok besviken.
men så kan det gå
:(





Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: