babblarna

hihi
rätt skoj att se att så många kollar på babblarna..
:)
dom är ju super bra att ha i språkträningen
som jag förstått det
för dom e typ det första hab nämner för en :)
spana in här

klicka in där....
för där kan du beställa hem babblar prylar....
tror de små figurerna ska få flytta hem till oss
för sångerna och så dom har vi ju redan och neo han älskar
den dvdn så jepp....

har ny bil
en med 4 dörrar och vi alla får plats i den
*har dubbelkudde*
så så skönt
men nu står vi för tillfället med 3 bilar
2 som funkar och en som halvfunkar :)
japp 2 ska bort.......

hej och hå
kalas imorgon då
så vi va till dollar och köpte saker till damens kalas
hon valde själv vad som skulle i godispåsarna.......
men så fick hon ju pengar av sin gammelfarmor att ha just till sitt kalas
så klart hon måste få välja själv vad hon vill ha.
speciellt när man fyller 10 hur ofta får man en extra siffra????
så i år ska vi hitta på lite roliga saker varje månad , för när man fyller 10
och har fått sin extra siffra då ska det firas ordentligt
just pga att man fått en extra siffra

ja jag vet jag är inte som andra....
kommer aldrig bli
och jag är stolt över det....

jag kan ju stå med mitt huvud högt och rak i ryggen
en del som jag känner och vet av kan fan inte det :)
tragiskt
men det är ett helt annat ämne
och det tar vi en annan dag.....

nää ha en trevlig helg
för det ska vi familjen pettersson ha....

storsessan<3



Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: