Bara jag?

precis osm rubriken säger bara jag
som upplever att när man har små barn då hittar man
fläckar, märken typ överallt?
elelr små barn jag har ju stora oxå:)

men alltså jag tror jag hittat märken på varenda vägg i hela lägenheten
visst en del tapeter e ju från ala 80 tal
ska väll börja göra om lite...

men köket ska vi inte tala om
där ska jag göra om först nu
jag vill ha kakel i hela köket....

men jag har märken på allt
även alla min kläder.
fläckar överallt på min kläder?
hahaha

ja det ingår med barn

men man blir så impad av en del små barns mammor
som har vitt hemma och det är verkligen vitt
hihi så skulle det inte se ut hos oss om vi hade allt vitt
haha ni ska se mina köksskåp och lådor
fast dom e ju oxå från 80 talet
de har märken och fläckar överallt
sånt som inte går bort

ok ok visst kanske överdriver lite
vårat hem ser ju inte ut som ett ras men
vissa dagar då ser man allt och fel överallt.....

nu ska man skura ur stora badrummet
kan ju behövas.
vet inte jag är en städtant numera :)

den vackraste <3


se det börjar ta sig... :)
fast vi tränar just nu att hon ska sträcka ut händerna mot en
när vi frågar om hon vill komma upp
dom börjar komma längre och längre ut (armarna alltså)
hon har snart hajat det på hel tid :)

Postat av: Anna

Jag fattar inte hur andra kan lämna barnen på dagis och sen åka iväg till jobbet i fläckfria kläder... det kan inte jag. Hur gör dom???

2010-03-24 @ 21:59:21
URL: http://iannashuvud.wordpress.com

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: