......

det finns så mycket man vill skriva ned
men jag lycaks aldrig formuler amig bra tycker jag...
allt låter så jäkla mycket bättre i mitt huvud...

mmmm
i dagarna har det rasat in en massa vita kuvert med röd text på
alla till alina....
ja astma kollen ska ske nu i slutet på april tydligen
jippie
för där ska vi även ta upp om lite extra näring till damen
då vi kämpar oss blå med maten, hon äter mängder varje dag
och alina är ju så duktig på att äta , men när man går upp ca 50 g i veckan
då behöver vi lite ''starkare'' grejer :)
vi har fått lite instruktioner hur vi ska göra nu inför besöket
så de kan se hur mycket hon går upp tills vi ska dit då.....

sen har vi hab planering nu i mitten av april
spännande för där ska vi ju börja ta upp allt med dagis
något jag inte alls är så sugen på längre
alina är för seg i grov motoriken och för liten :(

alina är super duktig och hänger ''med'' på alla plan
med hur man ska använda kroppen och vad ben e till för ?
ja det tar tid :) och det får hemskt gärna göra det

kollade upp med vår kommun om de hade det där vårdbidraget
men dom har inte infört det i komunen :(
fan visst lite pengar men skit samma då kan vi ta oss råd
så antingen jag eller kent får va hemma lite längre med mini....


jupp jupp
tiden får utvisa vad som komma ske....
ska söka lite fler jobb
men jag e inte allt för sugen för långt bort alltså
men men nöden har ingne lag...

natt jobb natt jobb är det enda jag vill ha
någon ???? :)


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: