godmorgon

tidig morgon idag
snart ska man väcka svärmor
sen bär det av....

pappan i huset han har redan åkt han
han är på kurs hela denna vecka

bara för att vi har en massa inplanerat med sjukhus
så hade han en kurs att gå på :(

men men lika bra det.....

på torsdag är det dags för tal och svälj
undra vad dom gör då??
visar sig

ja idag ska man åka hela vägen till gurkstaden
och sen till timrå och sen hem
:)undr aom man kommer va les spå att köra bil sen då

hua jag har haft körkortet  i snart 4 mån
men det känns som evigheter
och jag ställer mig frågan hur fan klarade jag mig så länge utan innan???

jag kan bli så irriterad på en del förare på vägarna
då man ligger i 80 där det är 80
att dom ska stressa på en...
skit drygt men ja kör om och blås iväg i 120 vem bryr sig???
jag bryr mig inte om nån annan kör för fort deras problem om de blir stoppade liksom

men jag har inte råd att bli av med mitt körkort och jag har inte råd med böter
så jag jag tänker fortsätta köra efter hastighets begränsningarna
dom finns ju där utav en anledning eller??? :)
så sluta stressa folk som kör i den hastighet som gäller!!!!!
:):)

nej nu är det dags att bege sig iväg

ha en bra dag alla glada


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: