ok

jag vet jag har försummat min blogg :(
jag har haft en ner period kan man säga...
men nu e jag på topp igen
lilla damen i huset ,
ja jag ser hur stor hon blivit jag menar lång håret som kommit på så kort tid...
någon som vet vart man kan köpa snoddar och hår band som inte trycker åt???? hon har ju sina sprickor åh grejer i huvudet .... och hon får inte ha ett konstant tryck på huvdet? aaaah ja jag gör som doktorn säger..... så vart hittar man grejer hon kan ha som inte trycker då?????
för hon kan ju inte se ut som ett troll jämt liksom :) hihi
jobbar åh sliter det enda jag gör!!!!! försummar hemmet och barnen jag har så dåligt samvete när man lämnar dom halvsju på morgonen ,, men men med lite tur så....... så slipper vi göra det lika ofta efter januari wiiieee........
så håll tummarna så ....
nu har man varit rökfri i över en månad!!
och iiina då??
ställer sig numera upp i spjälsängen. haha jag trodde det va länge kvar tills dess..
och hon har fått något halvkryp så hon drar sig framåt liksom
och hon tecknar mer och mer... hel häftigt.....
vi har fått 2 nya medlemmar i våran familj piff och puff och alina (plus de andra barnen) e tok kära...
. roliga saker att jaga ...
men men tack tack till anette , alinas ''fröken'' du är guld värd!! bara så du vet <3

Postat av: johanna

Du kan köpa på gallerix där finns där söta saker som man fäster med kardborreband såna har mina tjejer haft då de va små och är perfekt då de inte har jättemycke hår :)

2010-11-16 @ 13:23:37
URL: http://theperfectfamilydiary.blogg.se/
Postat av: johanna

Du får ursäkta jag menade ju glitter, vimsig.se :)

2010-11-17 @ 11:25:02
URL: http://theperfectfamilydiary.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: