ok

ok ok
jag vet jag har försummat bloggen helt :(
im sorry

i tisdags hade vi dagis/hab möte
men hab råkade öh missa den tiden :)
men mötet gick så så bra!!!!!

jag är så nöjd med vårat dagis, man kan ringa 6 på morgonen
åh fråga om neo och alina kan komma den dagen
ja inga problem och halv sju är vi där.
va?
det flyter på så himmla bra
varför klaga???

men nu ska vi lägge mer krut på alinas språk utveckling
nog för att hon nu tecknar 2 ords meningar
favorit orden hemma är äta. dum , elak och skrattar :)
babblarna har nu flyttat hem till oss
och dom ska även flytta in till dagis, härliga nyheter!!!!

hon har börjat ge mer person tecken till folk
mammas egna tecken är ajabaja :):)

gissa vad jag säger ofta till alina

...

dom andra barnen flyger fram dom med, både i skolan och privat
jag har varit orolig en sväng för de stora om att man försumat dem och pratat ordentligt med dom ang hur dom känner över alina

men vi kan nog vara lugna
men hugo ja han är bra go han
vi känner ett par som har en handikappad tjej ,hon sitter i rullstol..
jag frågade hugo om han visste vad det innebar att ha ett funktions hinder..
-jamen visst mamma det betyder att jag kan välja den fränaste rullstolen till alina
hon måste ha lite tuffare än .. ja grannens dotter
sånna kommentarer värmer ens hjärta kan jag lova <3

vi har det bra och är bortskämda med 4 underbara barn!!!


Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina blogginlägg - det märks att du gillar att skriva :)

2011-07-20 @ 04:04:02
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: