att vända

på dygnet är inte kul
speciellt inte när man först jobbat 4 nätter
ledig i typ 32 timmar sen jobbat 3 dagar
och nu ska man få in 4 nätter igen

pust såg drygt ut nu när jag skrev det.
blä

inte ens sugen på lönen liksom
inte värt det

men nu vet jag att jobba 320 timmar på en månad kan
bli väldigt tufft tydligen :P:P

imorgon ska jag nog dra in till huddik shoppa lite på ica maxi
kanske

visar sig hur jag ska göra .....

köpte en triss idag
trodde verkligen jag skulle bli miljonär på stört
men fan jag vann bara 50 kr
men seriöst
kan inte jag bara få bli miljonär utan att slita arslet av mig eller???
är det för mycket begärt??
jag vill ju bli lyxlinda och bara glida runt och se snygg ut

men suck tydligen för mycket begärt

jaja jag får väll spela på lotto till helgen då....
håll tummarna så kanske jag blir tokrik i helgen då!!!!

wish me good luck pls

:)


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: