fullt ös

jajamensan..

igår fyllde älskade busen hela 3 år....
oj tiden har gått fort...

så vi lämnade av alina hos ''sin'' michaela:)
sen drog vi in till huddik och han fick välja tårta
och kakor...
härligt

sen hämta vi hem alina
(som var tok nöjd efter sina timmar där)
hem gjorde lite lunchdoh köket gillades mest
och alla toystory 3 figurer
(han har pippi på toystory och brandman sam)

pappan i huset kom hem och paket öppnades
play

efter det for vi tillskogen plocka lite blåbär
sen vart det aivas och mjukglass

en härlig dag med andra ord..

idag tog jag med mig de 2 stora barnen
och for till bad stranden vid halv tolv,,
pappan och de små kom vid halv två
svårt att få upp alina ur vattnet kan jag lova.
den damen älskar att bada.

kom hem vid ja halv fyra
for till tippen
smet in i skogen där och fynda en ica kasse stooora gula kantareller
fy jag e kung på att hitta kantareller alltså :)

nu sitter man på jobbet i sitt vanliga hörn
fast imorgon bitti behöver jag inte åka så långt
blir en sväng till timrååååå
tjingeling


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: