upp och ned

hela jag känner mig lite upp och ned



har jobbat som en toka
har äntligen hittat lite ställen jag kan hoppa in extra på här hemma ,
så jag slipper åka så långt hädan efter
skönt

tror luften gick ur mig då.
nu när man hittat så bra ställen så nära.
kroppen tog en time out direkt :)

är inne i en period där jag känner mig så jävla ensam
jag tror jag har burit för mycket inom mig
bara ignorerat och svalt en hel del
det senaste året

men det börjar bubbla upp till ytan
vill bara gråta
ni vet sitta åh tycka synd om mig själv
blotta mitt innersta väsen
visa att jag inte är så jävla stark jämt

visa hur frustrerad och ledsen jag är över vissa saker
för även om man är stark och donar åh står i
så blir man bara så ledsen ibland när man tänker på framtiden
för man bygger lätt upp en lite ''dröm värld'' åt alina
sen när man sitter åh läser  en del folks kommentarer
om div saker så blir jag lika ledsen varje gång...


för hur mycket man än informerar och skriver om olika folk och olika funktionshinder
så kommer dom alltid tillhöra ''domma dära '' :(

äh jag är ledsen över mycket i mitt liv just nu.....
har kommit in i en riktigt depp period...
droppen som fick bägaren att rinna över va
när en som ska vara ens vän.. sitter åh säger
att nej men vi träffas inte och bla bla
ok ok fel att träffa mig nu eller?
jaha tack då!!
då kan det vara....

så började jag tänka på allt,, jag har så svårt att släppa in folk på livet
dom där man bara kan berätta allt för
Så jag är ensam , ensam så att det värker i själen just nu
att tordas släppa ned garden är inte lätt
att visa sig som liten och svag är tok svårt

visa att allt som rör alina och hennes utveckling / framtid skrämmer mig till döds ibland
för tänk om hon skulle börja avvika? eller om dom skulle upptäcka något annat fel..
skit dum nojja men den sitter hårt!!


äh jag kanske ska börja visa att jag är mänsklig jag med.....
just nu är jag en ledsen tjej som behöver få gråta..
sen blir jag nog mig själv igen ...


Postat av: anneli

ibland behöver man dra på sig offerkoftan för o kunna bli människa igen o orka me vardagen igen!! :) de är inge konstigt me de linda.. jag brukar själv göra de då de behövs! o jisses så söt hon är alina o STOR!!!! :D tiden går sååå himla fort tyck ja! jättekul för dig att du hittat dig en massa jobb oxå!! kanske ska flytta dit ja me så man kan få jobba heeh ;P sköt om er o pussa på fina alina från oss :) kramkram

2011-03-06 @ 21:25:43
URL: http://annelajzan.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Kramar om. Och hoppas allt blir bättre för dig!

2011-03-07 @ 08:20:17
Postat av: Ronja

Man får känna så, inget fel alls.. Å sen så fixar Alina detta den otroliga sötfisan

2011-03-07 @ 17:03:54
URL: http://mysweetbabyneo.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag är inte du, men jag känner igen mig i stora delar. Du kommer igen, det vet du ju redan, men det är tungt i perioder. Seriöst, du borde nog försöka få lite tid att koppla av. Utan barn. Och då menar jag alla barn...

Och hör av dig om det är nåt du tror att jag kan göra eller så.

Kram!

2011-03-07 @ 17:04:30
URL: http://iannashuvud.wordpress.com
Postat av: Emma (Lovis mamma)

Man har upp-dagar och ner-dagar...och man måste få lov att tycka att det är jobbigt ibland. Alina är i vilket fall en sötnos! :)



Har blivit med blogg jag med nu, så välkommen in!

2011-03-11 @ 21:57:53
URL: http://lonelo.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: