jobbiga tider :(

men hua vad vi har varit bortskämda i 1 år och 11 månader!!
för i måndags när någon liten som heter alina slog upp sina blå ögon
så hade hon helt plötsligt bestämt sig att nu kunde hon minsann
öppna alla skåp luckor , dra ut allt i alla lådor
även dom som är lite högre upp bara dra sig uppåt så får man tag i dom med

hon har helt plötsligt kommit på att man kan ju faktiskt stoppa allt i munnen??
va ??

jäkla skit unge...
så nu vet vi att vi lever iallafall :):)
för hitta hon inte på nog med hyss förr
så kan jag lova det är en liten tornado som drar fram här hemma
hoppandes på sin lilla rumpa
<3
eller överallt kanske man ska tillägga
för blyg det är hon inte.....



hon visar världen här är jag
och sitt skratt ja har man aldrig hört alina förut'
så är det väldigt svårt att förklara
hon har ett skratt som gör en glad i själen <3



Postat av: Anna

Vad underbart! Eller ja, jobbigt förstås, men härligt också. Skönt att tjejen har en vilja och är envis, hon kommer att bli nåt stort.

Men kämpigt är det, och det håller i sig längre än vanligt också, bra att ni funderar på avlastning då, det behövs när det är sådär.

Skrattet har jag ju inte hört men jag kan tänka mig, vi har ett sånt här hemma också.

Kämpa på!

/Anna

2011-05-12 @ 21:46:17
URL: http://iannashuvud.wordpress.com

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: