vet ni???

jag har en hemlig hm mentor? kan man kalla henne det?
Eller jag har 2 st kvinnor jag ser upp till enormt

den ena träffar jag den andra har jag bara läst om åh sett lite på bild

ena kvinnan hittade jag när alina va nyfödd
jag stod som ett frågetecken och hennes små korta kommentarer
och hennes blogg vart ens inspiritation, henne kan jag maila
alla skum frågor jag får i mitt huvud...

du anar inte hur mycket stöd du gett mig under 2 år
2 år har du funnits i mitt liv fast jag aldrig träffat dig ...
häftigt att man kan bli så ''beroende'' av någon
för i ens svåra stunder dom där riktigt svarta eller bara dom där ''tok frågorna''
så har man hivat iväg ett mail
och alltid fått ett svar tebax...

tack anna ... utan ditt stöd hade jag aldrig stått på mig <3

den andra jag hittat heter michaela... väldigt lik mig
har en karl som är väldigt lik mig
vi har samma slags ''gammelmodiga uppfostring'' *missförstå mig rätt*
man visar respekt liksom :):)

michaela och hennes karl ja det är dom vi har tänkt ska få ha mini
våran mini
herregud
dom kommer inte ha några problem med den lilla stjärnan
men dom där jobbiga föräldrarna som komma stå utanför fönstret deras
kanske blir jobbigare att handskas med :)

det tog lång tid
att komma dit vi är nu
det tar enorm kraft för mig
att inte skena iväg in i framtiden
och se alla ''hemskheter'' som väntar

tack för alla er som ger en fina stöttande ord i ens vardag
tack vare er simmar man vidare
till er andra , er med dom elaka tungorna
och elaka tankarna

tänk på att det är en liten tjej ni hackar på
hon fyller 2 år
vad har hon gjort för ont för
att bli kallad de tni kallar henne??

det är de andra barnens lillasyster ni talar illa om
tror ni inte dom tar illa upp och blir ledsen?


men tack ännu en gång er fär alla starka stjärnor där ute
ni är guld värd <3

Postat av: Anni

Men herregud har inte vart in här på ett tag..Men känner din man sen förr i tiden han hängde mycket med mina smöbröder.. Stå på er och skit i alla elaka människor på ett eller annat vis är det bara avundsjuka.. Hon är ju världens sötaste unge i era ögon och i alla andras också som ni känner.. Hon är ju ett energi knippe som kommer ge er så mycket kärlek.. Hon kommer klara livet galant!!.. Å du det är super bra att ha folk som är ens stöttepelare och får en att känna livet som lite lättare!!.. STÅ PÅ ER OCH KÄMPA för hennes rätt :)..

2011-05-13 @ 09:00:46

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: