näää



iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih
nu till något helt annat....
något super helt underbart....
på torsdag ska jag iväg åh glo på
film nr 4 i twilight serien....
åååååååhhhh
tror jag måste läsa bok nr 4 igen ....
brukar inte gilla vampyrer och grejer
men det är en sån fin kärleks historia
så jag fastna direkt.....


ska bli gör skoj.....

alina var väldigt snäll idag
grina skrek och levde rövare i affären??
har aldrig hänt förut.....
men idag visade hon sin fin fina sida tydligen.
det som är jobbigt med alina i en sån situation
det är ju att ALLA SKA JU VETA HUR LEDSEN HON VERKLIGEN ÄR.............
liten drama tös :)
för är hon ledsen , då är hon minsan den mest ledsna personen i heeeela världen...
super synd om henne
i minst 15 min.....
sen ser hon tex en banan glömmer bort hur ledsen hon är
slänger sig mot banen för den ska hon verkligen ha
så började en helt annan kamp :)


man vet vad hon vill våran fröken
både på gott och ont antar jag....


jag är nog inte helt omöjlig att ha åh göra med :)
men vissa saker säger man inte om andra liksom....

förstår inte tjusningen med att tala illa om folk....
en sak om det stämmer
men lögner och elakt förtal

nej tack , då går jag därifrån....

Postat av: Madde

har inte läst din blogg på hur länge som hellst, men nu har jag hittat hit igen :P stor hon har blivit din lilla Alina :)

2011-11-11 @ 18:39:43
URL: http://madele.devote.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: