rökfri

jo men visst
slutat röka igen
jätte jobbigt jag tror jag dör
*helt seriöst *
men nu har den jobbigaste dagarna varit
så nu hoppas vi på bättre dagar...

på tisdag ska vi in till habben  med alina
kommer nån kille dit som ska göra avjutningar på hennes fötter
så får man väll tips på bra skor
*ni vet såna där apfula och jätte dyra ala 80 tal*
suuuuuck

en sak har jag svårt att förstå
varför e allt så gammeldags inom vården??
va ? jag menar alina diggar lady gaga inte sven ingvars
nää tror man skärmades av mer förr kanske?
vad vet jag?
jag vet att vi ''slängde'' in alina
som en i gänget här hemma.....

tror inte hon vet att hon är lite annorlunda
för hemma hos oss är hon ju inte det
hon är ju alina och hon gör saker på sitt sätt
inte ett dugg konstigt....
och van vid folk är hon
*tack släkten för det*
hon är en världsvan liten brud


så blir barn vad man formar dom till???
om vi hade satt henne på en pidestal
och lindat in henne i bomull och bara ojjat oss
över alla fel som kan dyka upp
hur hade hon utvecklats då?

hm hm hm

knivig fråga det där

men jag tror vi valde rätt jag åh gubben
när vi formade vår egen väg åt alina
*vi tog lite tips här och där*
och jag tror våran dam kommer lära oss
mycket under åren som kommer

<3


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: