japp

jag tror jag ska styra tll en ny blogg......
en iiiiina blogg
så kan den här bli mer ''mamma'' blogg :)

skriv lusten har hittat tillbaka
och i vanlig ordning har jag tusen saker
som måste ut på en gång :)

så om det blir rörigt ja ni vet ''thats mee''
:)

att gå ned i vikt e härligt
att den kommer tillbaka lika snabbt e mindre kul...
men  jag e inte lika besatt längre...
herregud
jag jobbar, tar hand om 4 barn och en karl
:)
att få gå på rad på världens bästa ställe
har gjort att jag har landat.....

man har äntligen kunnat se sitt liv
på ett annat sätt....

jag bröt ihop en sväng i sommras....
när allt runt alina kom ikapp en...
jag har aldrig gått så långt i mina tankar och känslor som jag gjorde i sommras
kände mig som en super dålig mamma
då jag bara va på jobbet....

och när man jobbar nätter börjar man fundera
på allt....
så jag tappa bort mig själv och familjen en sväng
jag började tvivla på mig och kent
på vårat liv
jag sköt ifrån mig allt

enklare att bara bryta upp , slippa ta itu med saker
men som tur e så har jag ju en bra man......
han kommer alltid finnas vid min sida
plocka upp mig när jag går sönder lite.....
tur jag har en sån stark man som han......

tur jag har en helt underbar och perfekt liten familj......

värd att kämpa för..  <3


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: