hihi

jag skulle börja med skola men fastna i allt annat..
fick lite gjort iallafall
de små e ute åh cyklar runt runt runt hmm va det så skoj med cykel när man va liten ???
haha tydligen det...
ja du nu har man skrivit upp alla grejer man måste ha....
sen alla onödiga saker man vill ha står på ett annat papper hahaha.....

ne viktigast av allt e babysakerna.
så det finns färdigt åh klart....
jupp...

koma bli en låång dag på lördag...
skit trött åh elak kommer jag vara oxå...
om ja känner mig själv rätt....
men vet inte vilken tur ordning man ska ta allt??
börja på ikea åh jobba sig ut liksom??? :)

storhandling på willys lär det bli oxå
så det e gjort...

sen blir det hemmåt
e så suuugen på att grilla så ja lär göra det i helgen grannarna gjorde det nu i veckan...
så jepp ja vill oxå ju....

ne nu ska jag ringa min man han jobbar lääänge idag stackaren.....
och nå vajsing hade det blivit med papprena så han får en lön imorgon
nästa lär väll koma nästa vecka då.. att man alltid måste ringa ???
men men då vet man att de e på g iallafall.....


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: