hugo...

e bra söt,,
han surra nyss med pappa sin :)
ja pappa va försiktig på båten så du inte trillar i vattnet åh kommer bort :)
<3 kärlek <3
han e orolig för det , förklara att det e en stor båt
pappa ska åka. visa kort på internet.
ja då vart det lite bättre.
så nu väntar han redan på suprisen han ska få av pappa!!!!!!
ja han kommer få en lång helg....

ja de koma nog få super skoj..
och jag koma få en massa goooodis <3

älskar min man mer än annat....
snart ska vi fara iväg hela familjen innan bebisen
tror jag vi planera annars efter
men ne funderar på skara sommarland en eller 2 veckor...

kan ju inte annat än bli skoj :)

haha kanske inte så kul med världens mage där nere men men
sånt som visar sig..

hoppas det blir en fin fin sommar.....
ska ju grilla åh en massa
*e redan bokade för ett x antal :)*

jupp de har skoj här i bergsjö

få se om man ids gå till affären snart då
hmmmmm
lat idag men men
de ska ju ha sitt löööördags godis ....
och imorgon ska jag inte göra många knop.
nopp.......

saknar mannen redan som fan

jobbigt att sova själv.....
fan snart 2 år har man varit i lag och 1½ år som gifta <3

gulligt värre........

ne nu ska jag göra annat
image30


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: