men sucka

när ska det sluta snöa då?
ville ju ha vår.

idag blir det en lugn dag .. lillemannen e hemma med mig idag
han behöver ju inte va på dagis när jag e ledig
och tösen e så duktig som går till skolan helt själv...

hon tycker det e skit kul.....
men men ja när ksolan ligger 5 min från oss så why not.....

ska glo igenom ikea katalogen för hundraelfte gången
och bestämma mig för vad vi ska inhandla
till hemmet........

ja alla bebis saker ska vi ju inhandla oxå nu när lönen kommer......
säng,skötbord,ja allt man behöver.
jag har bara kläder kvar.......

så jepp.....

skoj skoj men dyrt dyrt.... mend et kan det ju va värt.

jag testa den där sidan igår aaalex :) enligt den så e det en pojke.... testa många olika datum runtikring oxå samma svar..... så ja det visar sig då.......

ne nu ska jag kolla på lite tv med hugo.....

Postat av: ???

Är du säker på att det inte är två, skapligt stor...

/Kram

2008-04-10 @ 09:22:22

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: