sov hela kvällen

ja la mig i sängen igår vid 4
mannen kom in och pyssla om en
och fråga om man behövde nåt
sen sov jag som en stock vakna till vid 9
upp fick i mig lite sen i säng igen
så kom mannen åh höll om en tills vi båda somna <3har inte spytt mer
men fan va hänging jag va.... :(

lite piggare idag
åh ja nu e det vinter igen
hua va snö det har kommit....

mannen fick skjuts till jobbet idag
går inte så bra med moppe i detta väder :(

jadu matte idag då
ska göra lite mer religon så jag blir färdig helt med den biten
så man slipper fundera liksom

ja sucka
kom ihåg alla papper som skulle in till dagis och skola
ledighet och allt annat :)

på fredag ska de på utflykt ska bli skoj
........
ronja älskar snö.....
lägger sig rullar hoppar skuttar
haha skiiit söt....

ne hörs och störs senare....

Postat av: ????

Ska ni ut på en tripp/resa?!

/Kram

2008-04-09 @ 10:00:01

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: