våren har nog kommit

ja man kan nästan börja hoppas på det.
strålande sol nu tidigt på morgonen.
barnen e ute åh pysslar redan.

skönt det.

hunnit skurat alla golv :)

mannen har ringt ja 100 gånger redan känns det som :)
han vill heeem
hade blivit dålig igår på vägen hem legat åh spytt *stackaren*
får väll mysa extra mycket med han nu snart då.
han e väll hemma runt 6 för jag tror inte han hann med kvart över 3 bussen....

ja ska bli skönt åh få somna i hans armar ikväll *myyyyyyyspys*

men han skulle inte åka mer färja inge skoj hahaha
men ja som ja sa ..... färjor åker man bara på för att festa järnet inget annat
annars e det inte skoj om man inte åker lyxkryssning i kabirien eller nåt.....

men men sitter åh inväntar mitt goooodis..........
ska plocka iordning lite mer här hemma.
hm
saker man alltid måste göras varje dag man kan liksom inte fuska nån dag för då
ser det ut som hej kom åh hjälp mig :)
ja stor åh tjock e man oxå
imorgon ska man till mvc.
lyssna på hjärtljud... fan måste ringa dit igen på morgonen
hahaha har tappat bort lappen och jag kommer inte ihåg vilken tid det var..
fniss inte första gången .....

ne nu ska jag göra lite nytta....

Postat av: jennie

Skönt för dig att han kommit hem gumman!! Min kar åker till norge och jobbar imorron:( I don`t like!!!!!!!!!
Miss you!!

2008-04-06 @ 18:15:36
URL: http://idabelle.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: