besök:)

japp fick man idag
av världens sötaste snart ettåring :)
överallt och ingenstans va han :) så så söt.....
min hund ska skjutas.... japp....
vart så less på han
för lilla mattias han tappa sin napp
2 sec senare e den i napp himmlen !!!!!!
haha ja min hund e galen på alla sätt.........

så jepp bara att fixa en ny till lillkilen :)
ne skoj med besök, karlarna ja de gjorde det de alltid gör...
medans vi satt åh umgicks..
vi bytte bebisar, hon tog min åh ja hennes....
men han e ju bara för gullig mattias...
kär i din pojke mikaela :):) *den lilla......*

fan inte gjort nå annat än gått idag,, hm bra för figuren det....
så nu e skola/dagis igång igen skönt det....

surra med jeanette idag oxå,, sen bröts det på mobilen efter 1 timma
så ringer hon på hemtelefon efter typ 20 min går strömmen hahahaha
japp

kom nyss hem från affären skönt åh få handla hem ja hm vi köpte bara godsaker tror ja :):)

ne ska pyssla på lite här , typ dammsuga och i hugos rum för kattungarna har härjat på där inne :)


Och ja jag säger inte så mycket,, men ja har min åsikt om det hela,, men bara för att vi e gift,, så betyder inte det att jag automatiskt tycker detsamma som min man!!!! och om han blir arg åh ringer folk, det kan jag hjälpa mycket???? nopp han har en fri vilja......

men ja som sagt,,,, barn har inget med "vuxnas" tjafs att göra,, och ja tycker man verkligen eller tror något visst fritt land tro åh gör vad ni vill,, men sen får man väll stå för det man säger /gör oxå,,, när skit snacket kommer fram...

men men bara tråkigt för ja ne bara trökigt med tjafs......

*man ska inte kasta sten i glashus*

Postat av: Cattiz

Okej, kanske inte du som sagt, ja han har fri vilja.. Men bli less, för ja skitsnacket är ju alltid igång, och det är alltid nån som ska bli drabbad som vanligt, sedan om det är sant eller inte ja de vet man aldrig.. Men jag tror inte det,sen får din man tro vad han vill :/ Skit i de hära nu.

2008-08-20 @ 18:09:07
Postat av: jennie

Självklart ska vi på marknad i år oxå:) Kan ju inte bryta traditionen;)



puss å kram!!!!

2008-08-20 @ 19:26:28
URL: http://idabelle.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: