*idag*

e ma själv hemma
*bara liten och jag*
hmm
skumt men skönt...
inte gjort mycke idag så här på morgonen

fixa tillde stora barnen gick med dom till skolan/dagis
sen hem igen
vovven skit nöjd för sin långis promenad...
soligt men blåsigt ute...

sitter åh inväntar mannen min,
jag skulle på affärn i morse men ja jag glömde plånboken hemma
*jag i ett nötskal*
så ja tvinga han åh koma hem på lunchen
så han kunde handla åt mig.....
*tackar*
ja jag vet jag e bortskämd av min karl
just för tillfället iallafall

haha ja hade tydligen väckt han i natt åh ja hihihi
:):)
han va så nöjd i morse hahaha

ne nu tror ja att jag hör honom....

skriver mer sen






Postat av: alexandra

bra håll er hemma och vad har neo för storlek då?

kram

2008-08-25 @ 16:17:13
URL: http://mammaalexan.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: