natten

närmar sig med stor steg
åh uppe e man än..
jag som va så trött redan vid 7
åh så upp imöra för att fixa till alla inför kortet dårå

så jepp ser ja sliten ut på kortet så vet ni varför hihihi
ne lika snygg som vanligt jag :):)

ja du jag har insett de senaste dagarna att ja fan jag har det bra
åh nu får ja fan skämmas om jag klagar över något......
hahahaha
fy på mig.........
*linda hittar alltid nåt att klaga på i dagens läge :)*
ne inte fullt så hemsk e jag inte

men jag har alltid sagt va ja tycker åh tänker
*sen man bröt sig från el muppo*
åh ja tänker inte sluta med det...
falskhet finns inget värre.....

och ja viktigt att komma ihåg sig själv
svårt ibland när man har barn
för trotts allt så kommer de i första hand
men viktigt viktigt att komma ihåg sig själv lite då och då
om det så bara ska vara att få lägga sig i badet SJÄLV.......
och få vara där själv utan att dörren öppnas femtioelva gånger
för dööö viktiga frågor hahaha


älskar
mina barn älskar min man

*man kan inte äta kakan åh behålla den*




Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: