så skönt

ja hua ja :):)
*min man e den bästa*
på många sätt

ja nu ska man lägga sig åh glo lite på dumburken...
hm vi måste masa oss iväg åh ta kort oxå
haha segisar som vanligt :)

lite deppad över att magen inte går ned lika fort som innan
kaninte skylla på att man e snittad heller :(
måste va åldern :)
hm jaja kommer ju i mina gammla byxor
*behöver bara kämpa lite hihi*

ne han e 3 veckor om jag e lika tjock om 6 månader ja då blir det fettsugning .....
:)

mannen e helt inne på att nu måste han ju ha en tös oxå, för nu har han ju en pojke...
åh babblar på om att det e ju lättare att bli på tjocken efter man yss fått!!!
*det tog ett år innan lillemannen vart till*
hmm måste få han på andra tankar. jag e för gammal nu,, fan blir 29 nu i december ju......

men men han verkar rätt envis just nu.. hahaha nån som fått förkärlek till bebisar.
världens bästa pappa e han iallafall
<3
ne vi får höras imorgon igen

Postat av: Anonym

haha va gulligt , ja kanske de kommer ännu en liten snart då :P:P:P

2008-08-18 @ 22:41:22
URL: http://fruliden.blogg.se/
Postat av: alexandra

bra att det går bra för dig gumman..

Nej nu ska jag packa åker hem i morgon..

hi hi

kram

RING MIG

2008-08-18 @ 23:38:15
URL: http://mammaalexandra.blogg.se/
Postat av: jennie

Hej gumman!

Nu är jag hemma från ånge! Va fint du fått här!!!



Puss å kram på er alla!!!

2008-08-19 @ 12:21:27
URL: http://idabelle.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: