bara liiite stressad

ja det e man..
men man har hunnit pratat i telefon flera gånger ändå :)
enklare det än allt man behöver fixa till
haha latlinda...

nej barnens saker packade.....
våra halvt som halvt
och bebis tusen prylar ja du
sucka......

hmmmm
bokat biljett har jag precis gjort.....
tar tåget upp imorgon jag
smidigast så
jag och bebis....
kent åker med pappa och alla prylar......

så jepp
åh så ska vi iväg på middag ikväll oxå

jaaaaaaaaaa du....
det kommer bli en låååååååååååååååång kväll/natt
sen tidig morgon :):)

men men kattvakt fixad.......
så ja bara städa undan allt ikväll då.
för ja storstäda gjorde vi igår
men med 3 barn så dras saker fram ganska fort.....

nej nu ska jag in i den "städade" skrubben
och hitta den där F*rbannade väskan

tjingeling.

Postat av: emelie & nellie

Tack så mkt :D

2008-12-22 @ 15:11:30
URL: http://emlix.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jasså du är här och gör byn osäker ;) hehe .. nja,dom trodde blödningen kunde bero på att något låg och iriiterade därinne så ja fick fler tabletter för att dra ihop livmodern och nu blöder ja inte längre.nu är de enbart avslag.men lär ju få en "menstruations"blödning på nytt.annars tycker jag de gick fort att upphöra å blöda.hmm,däremot så vill jag så gärna vara med gubben min.men de är väl rekommenderat att vänta 4-6 veckor.hur länge väntade du efter vanliga förlossningen??vissa ha ju inte så mycket sug,jag är inte direkt galet på jag heller.men saknar närheten;) blir väl inget förrän efterkontrollen så man vet att man är återställd :P hälsa mamma och ha en kanonjul:)

2008-12-22 @ 18:03:43
URL: http://fruliden.blogg.se/
Postat av: Cattis

God Jul =)

2008-12-24 @ 00:46:53

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: