blä

vad jag hatar att vara sjuk
hostar som en galning.
ont i revbenen nu ju :(:(

kent är hemma idag han....
hjälper mig....

imorse fick chloe världens utbrott *alltid lika trevligt*
spotta och svor
och alllt var mitt fel......... :)

men efter mycket om och men kom hon iväg till skolan <3

trevligt med barn ibland....
hugo han gjorde allt man sa för en gångs skull
tror han blir lika paff varje gång syster hans beter sig så där .....

ne nu ska jag lägga mig igen....

lite bilder på stor skiten


och så en bild taget för typ 2 min sen :)

ser ni kabeln under vaggan????
den får vi inte röra förens de varit in och fixat den.....
tänk om neo hade varit i krypar tagen
livsfaligt ju...
men men få se när de behagar att komma åh fixa den då......

tjingeling


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: