God Morgon Världen

hej hej
ja idag va man skaaapligt seg när klockan ringde
men ja den ringde för sista gången på några veckor
så så skönt med Jullov......
och som vanligt så kommer min älskade dotter på
att hon måste ha med vissa saker till skolan
:)
så man yrde runt här hemma för att hitta det hon behövde.....

komma ihåg sådant när hon kommer hem från skolan
nej stört omöjligt......
bara på mornar så mamma blir extra stressad............

ja bebis han sov till halv nio han......
men han lär sova en hel del idag.....
vakna av och till och han somna inte förens vid tolv igår natt!!!
han somna till vid halv nio sov 10 min sen va han jääääääätte pigg.....

men ja han ser lite halvtrött ut......

just nu kollar bröderna på bolibompa
de båda ligger på täckena på golvet
(har 2 st dubbelvikt för ja lillemannen rullar så mycket)

funderar starkt på införskaffa en hoppgunga men ja kommer inte ihåg hur länge de kan använda dom. han kanske e för stor nu vet inte riktigt.......
men måste inhandla en sådan där sitt stol till badkaret nu iallafall.....

ja du snart ska man börja tvätta då.
sen e det städning hela helgen lång.... :(
sucka jag som ville fira jul hemma men men
vi blir ju inte borta lika länge som vi brukar.....

sen ja nästa år då blir vi hemma.....
så e det...

nej nu ska jag klä på mig tror jag......

tjingeling


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: