Godmorgon Världen

ja godmorgon till er alla....

fick bebis abstinens i natt :)
vaknade vid 4 med ett ryck
neo sov fortfarande som en liten gris :P
så jag gick på toa sen gick man till köket åh drack vatten

kom tillbaka till sängen men ja han sov .....
la mig sen låg jag och vred och vände på mig
kunde inte somna om på en gång
brukar ju ha bebis på armen då ju :)

så ja han vaknade vid 6.......
så kanske kanske har han börjat sova nätterna igenom nu...

visar sig....

nu ska vi göra iordning oss hugo ska till tandläkaren idag......

ååh så fin min blogg vart,,, tusen tack http://mariaristo.blogg.se/....

ne en arg bebis på golvet han vill ha gröt nu....

höres senare

Postat av: Maria

Hihi, vassegooo=)



Idag ska vi troligen få kolla på en trea också =)



Fan vad skönt det ska bli att få flytta till större!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-12-11 @ 09:20:54
URL: http://mariaristo.blogg.se/
Postat av: Theaaaa

haha jag hörde det :D hoppas ni får det kul i bergsjö :D haha ja nu blir det röjja loss i storstan :D

2008-12-11 @ 11:30:35

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: