happy baby

:)
ja han e glad igen...
kanske behövdes lite ensam tid med mamma...
vart lite halv knepig i flera dagar.
men klart rutinerna blir inte detsamma när hugo är hemma.....

hmm har ett problem
neo vägrar (och jag menar tokvägrar)
äta varm välling.....
hans ska vara ljummen
gör man den så varm som den ska vara så spottar och så vägrar han äta
den ...... skit skummt
gröt går bra varm .. men inte välling......

vi har kokat vatten i kylen häller upp i flaskan
värmer i 30 sec så blir den så där ja knappt varm
det älskar han

hur ska man få bebis att gilla varm välling????????

någon som har ett bra förslag?????

men som hon på bvc sa han går ju upp som han ska åh får i sig all näring
så man behöver inte bli orolig över det.
men jag tycker det e skummt :)

och någon som har ett bra förslag vad kan man använda så man inte har fett hår????
jag kan duscha sen 10 min efter håret torkat så ser det mega flottigt ut igen :)

haha vilka problem man har :)

alla tips är tillhjälp ......

ne nu har jag suttit för länge igen :(
åh så trött på att vara känslig.......
funderar starkt på att sterilisera mig nu efter nr 4an
lutar helt åt det hållet......
vill inte ha fler sen..... 4 räcker så det blir över ....
man ska ha tid för alla oxå :)

tjingelin

Postat av: Maria

usch vad jobbigt med fett hår=/ Använder du för lite shampoo när du tvättar det då? Det kan ju bli fett om man inte shamponerar in det ordentligt också, eller om du använder mycket balsam och inte sjöljer tillräckligt noga..



Ja tack och lov har jag sluppit illamåendet nu, men i början ( när jag inte visste att jag var gravid) var det ett helvete! Men vad står man inte ut med för dom små liven?=)

2008-12-01 @ 18:02:34
URL: http://mariaristo.blogg.se/
Postat av: Malin

Köp torrschampoo på åhlens eller H&M - billigt och funkar superbra! :] fråga i kassan.

2008-12-01 @ 19:15:18
Postat av: Jossan

jag vet en tjej som är frisör ,hon hade problem me fett hår och för att råda bot på de så tvättade hon bara håret en gång i veckan.duschade som vanligt såklart;) men de gjorde hennes hår bättre.kanske värt att testa.de blir tydligen fett om man tvättar för ofta..jaaa apropå bebis så tror jag han kommer när som helst nu.min kompis ha gett sig sjutton på att han ska bli sen.men NEJ , de tror inte jag.börjar bli orolig inför förlossningen för ja ha haft värk i magen som bara den.och med tanke på att de kommer vara tusen ggr värre då så kommer väl ja dö på sjukan.jag ha världens lägsta smärtgräns hahaha..Ja visst är de underbart med ett humör som en geting ;) men men,dom får ta en som man är.man kanske alltid är sådär utan att man själv märkt de tidigare haha :P nä dom är inte alltid så gulliga själv heller så lite får dom tåla;)

2008-12-01 @ 20:44:29
URL: http://fruliden.blogg.se/
Postat av: Cattis

Hurru Linda, ett tips till håret ditt. Att duscha håret var tredje dag, än att du duschar kroppen & håret varje dag. Eller minska ner på balsamet lite kanske det ordnar sig, vet vad du menar. Har haft det strulet jag med ett tag, men dom säger att de flestas hår mår dåligare på "Vintern" för vi får inte dom Uv-Strålar ifrån solen som vi håret behöver, och näringen. Det kan göra att håret mår dåligare. DU, skaffa en Bilddagbok du med ;] We.. Kram

2008-12-02 @ 17:27:17

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: