jag ser det snöar

jajamensan.....
här har det börjat tok snöa....
det har snöat hela dagen men nu öser det ner igen .....

va till tandis med hugo idag
åh jag blir toooookig på dom här....
funderar starkt på att byta till dom inne i huddik.......
visst han hade inga "nya" hål nu.....
men ja vi har varit tok noga....
men i de 3 han har (framtänderna)
vägrar de göra något åt....
de gjorde inte ens rent dom idag
la på lite banan lack och tyckte att det skulle räcka.

men va fan han har ju börjat tappa tänder och hans riktiga kommer ju snart
om framtänderna då inte lossar i första taget
då finns det ju stor risk att hans nya tänder måste börja lagas tidigt....

hyffsat irriterad på dom!!!!!!!

nu har man bus barn här.... :)

mannen kommer strax tror jag.......

hm min nya telefon kom idag
men jag gillade den inte alls.... :(:(

linda på elakt humör idag :P

ne skriver sen

tjingeling

Postat av: jennie

Du är så gullig när du är på ditt elaka humör:) Hihi!!

2008-12-11 @ 18:57:34
URL: http://idabelle.blogg.se/
Postat av: Carrolixeen

tack :) Jag & Savannah önskar er en god jul också :D

2008-12-11 @ 19:49:18
URL: http://carrolixeen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: