jag vill ha en diskmaskin!!

japp....
för jag e så satans trött på att diska hundraelva gånger om dagen.......
så nu ska vi hitta en billig och bra en..
en stor ska jag ha.. ingen bänkdiskmaskin de e ju fan dyrare att använda!

japp linda e på HA humör igen :)

hm snart kommer det någon som ska borra in en box här på väggen i vardagsrummet
så nu har man plockat undan allt där.....
bebis han somna på täcket på golvet han
så man lyfte i han i vagnen så nu har man en liten ledig stund....

chloe kom precis hem från skolan hon...
nu kan hon sy korsstygn..... mammas stor tjej
snart 9 år,,,,,

ja du mannen min e bra rolig han <3
hihi
han va sugen så vart det där det vart :P

ja du ne ska plocka undan lite här
ikväll ska vi äta tacos *som vanligt när jerry kommer*
äta kex och chips och dip
så ja en mysig fredag....

e bortbjudna den 22 oxå
på middag och ja litte gott som hon sa .
ska bli hur trevligt som helst.....

ne höres senare......


Postat av: Frida

Det är någonting som verkligen inte stämmer bland dina koder i bloggen. Det står att du är 22 år och väntar ditt första barn som info om jag klickar på en speciell månad :S Sen om jag klicka på allmänt, då får jag upp att jag ska skirva en kommenter, men det kan vara ett fel som bara är hos mig.. :S Så jag tror att den som designat din blogg måste fixa till stöket bland koderna ;o)





Sen tänkte jag på lillemans vällingproblem. Min lillebror var exakt likadan när han var liten, då visade det sig att han bara var törstig. Så på nätterna fick han vatten ist för välling för han ville ändå bara ha några klunkar. Eller får du i han varm välling nu? Kram

2008-12-12 @ 18:44:30
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: