Kvällen

är det nu och samtliga barn är i säng...
2 sover....*hugo kollar på film*
han har varit hemma sen i måndags.
för de ringde från dagis runt 12 tiden
han hade fått 2 prickar på kinden de trodde det kunde vara vattkoppor
men de försvann igår och inga fler har dykt upp
så ja få se om något sker...........

många barn som har fått det nu så nu tycker jag hugo kan få det
så vi har det gjort liksom.....
men men får det väll lagom till jul :)

ja vad har hänt???
en hel del ......

måste ju få skryta om min man liiiite
iförrgår ringde han
och sa att han skulle använda tusen kr..
öh jaha gör det du tyckte jag...

sen kom han hem på sin lunch och så hade han köpt en sodastreamer med 4 olika smaker till mig
<3 en tidig födelsedags present.....
så jag inte kan gnälla sen som han så romantiskt till lade :)

så jepp nu har jag min sodastreamer...
lite tråkigt att man inte kan dricka dricka då...

men kolsyrat vatten e skit gott det med....

japp 5 dagar kvar sen e man 29 år...... hmmmmm
jaha ja snart dags att börja använda en massa smink grejer då
för nu använder jag ögonskugga,mascara och lite puder.....

så när man e 30 får man väll börja använda underlagscremer och kajaler åh skit..
för att dölja rynkorna då :P hahahaha

och ja e inte speciellt intresserad av smink och skit när jag e gravid för jag e ju tjock liksom ....
efter denna bebis ja då kommer man nog va lite mer paranoid på att fixa till sig...

helgalet kommer vara 4 barnsmamma innan man e 30 hua
lite galet men men......

och snälla gode gud... låt det gå fort att sprar ihop till 12 tusen
sen drar jag till hallstahammar och går en 7 dagars intensiv kurs
jepp boende ingår då ....... *körkortet jag svamlar om nu*

skriver huller om buller om allt märker jag :)
mer än vanligt.. men kära läsare det får ni allt stå ut med......

ja vad mer...
hugo har en till lös tand..... neos e på ingång nu känns det så snart spricker de upp...
ja neo han e en liten sjukling just nu
fått en hosta som inte alls låter skoj :(
stackaren.. men ja fullt ös på han med.... börjar bli så lång nu....

ne nu ska jag kolla på tv.... för ikväll e det diiiiirty sexxxy moneyyy yeah......

tjingeling

Postat av: Mamma Till Tea

Hallå , jasso är de sant? Nämen vilken idiot! man blir så galet less ! Ja men tackar ! Fin Familj du oxå /TIna

2008-12-10 @ 22:44:14
URL: http://tnilsson.blogg.se/
Postat av: Jossan

jaaa verkligen snygg blogg.jag vill också pimpa min,men är ju helt värdelös när de kommer till de:P mm jag är ett grinmonster.bölar för allt och ingenting:(fast sån kanske ja alltid varit haha..fint av gubben din att ordna med sodastreamer åt dig:)de kan du förtjäna;);)ja vill också ta körkortet men de är ju så förbannat onödigt dyrt:/skitgrejer! nä nu ska jag invänta barnmorskan för temptagning sen ska vi träffa doktorn och efter de så ber jag till skyarna att vi ska få åka HEM! teus ha trilskat på med amningen inatt så dom ville kanske att ja skulle vara kvar tills de gett med sig.men de ha ju gått fint innan och ja ammat honom en gång på morgonen själv också så ja tänker insistera på hemgång.här blir man ju bara galen. kramar

2008-12-11 @ 08:42:52
URL: http://fruliden.blogg.se/
Postat av: Cecilia

om du ska fixa körkortet i hallsta så finns det alltid sovplats hemma hos oss i ramnäs hoppas att allt är bra kram på er

2008-12-11 @ 08:45:06

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: