morgon

ja det är det här nu .....
lite segstartad men men
bebis har fått för sig att han SKA inte sova i sin säng alls.....

så ja man har väll lagt ned han hundra gånger där......
men nej... haha tror han vart lite bortskämd när vi var borta
då sov han mellan oss varje natt :)

så ja,,, sen har munnen börjat spöka på han igen
ont ont ont har han .... lillstackaren...

hm fick brev igår
den 9e blir det stressigt.
först in till huddik göra ultraljud halv elva tror jag det var
sen kl två ska neo ha,, ja är det 6 måns koll??
för det är sprutdags och läkar dags....
ska ju bli super spännande det...

men ultraljudet jag är lite halv nervös.....
först har vi ju mikaela som har skrämt upp en med att envisas om
att det är fler där inne hahahaha :) *tror inte det*
men sen ja vi håller tummarna på att allt e okidoki......

sen den 12e på måndagen ska man ju träffa den trevlige peter........
få se hur det går...
med tanke på att umgänget inte kommit igång än... men ja
inte min huvudvärk.....

sen då?
ja måste ju ringa åh boka kalas
för hugo fyller i början av feb
så allt det ska ju fixas till....
sen e det prinssesans tur....
och båda vill ha Mcdonalds kalas.....
så ja då får dom väll det då.
förstår inte varför det e så kul där ?

men men det passar mig utmärkt
då slipper jag dona och greja och framförallt städa :)
finns ju en fin lokal man kan hyra här..
men nej dom vill ha på mcdonalds så ja


ja du just nu har jag 3 barn som härjar runt här
precis fått av dem pjyamaserna och i kläder
mannen sover.
så ja.. nu ska man väll förbereda inför morgondagen
allt e ju inhandlat och grejat.....
men ja få se om man ska baka lite idag då
typ kladdkaka skit sugen på det.....

långt inlägg märker jag men ja ja

höres senare

tjingeling

Postat av: frida

:o) vilken chock du kommer få. haha han kommer ju väga massor :D

2008-12-30 @ 13:54:31
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: