nu har jag filmat

den lilla söta bebisen
som drar sig framåt :P
jepp vart tok chokad igår trodde inte mina ögon
kent bara skratta....

han putar upp rumpan och skjuter ifrån (han ställer sig på knä)
sen tar han hjälp av täcket eller filten och drar sig framåt
så japp min bebis gör stora framsteg

men men va tvungen att filma det först
så andra kan se det haha
så ingen tror att man toook överdriver....
för ja neo ,, ingen av de andra 2 var lika snabb på saker som han är....

så ja snart e det väll full rulle här
haha
kan se mig själv få jaga bus bebis med höggravid mage :)

kommer bli underbart skoj
så kommer säkert bebis i mage va en super segis :)

ja skoj men ja han gör allt för fort tycker jag.....

men men

hm nyss ätit korvstroganoff och ris....

nej nu ska jag göra annat
tjingeling

Postat av: Maria

vilken duktig liten kille ni har=) Hur gammal är han nu?

2008-12-21 @ 16:36:26
URL: http://mariaristo.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: