rullat

en hel drös med köttbullar.........
närmare bestämt 275 st vart det :)
det booorde ju räcka på julafton tycker jag....

ja satt framför tvn och rulla
kolla på skidor hela dagen lång....
lite lätt besatt av det
*skyller på mamma och pappa deras fel*

ja nej ska invänta mannen
som är med grogge och lämnar av bror på bussen
för jag ska få en glass så så sugen på en tiptop
mmmmmmmmmm

sen ska jag ta ett varmt bad hade jag tänkt.
sen ska jag klara av den där J*vla banan
på nintendot hahaha
fastnat helt på ett slott grrrrrrr.... :)

du ser
man har ett lugnt och underbart liv.......

talk to u later

bebis e besatt av sin morbror :)


neo kolla på jerry hela tiden :)
så söt.....
och igår satt mannen och jerry
och drack 2,8 fniss
bara för att hahaha
galningar


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: