snart så

ja snart får barnen smälla sina smällare ....
tror hugo tok längtar ,, han gick och la sig
utan probelm :) och ja han somna på 3 sec...

hmmm
ja du mannen han har städat en hel del idag han...
jag bakade kladdkaka och mocarutor...
vart super gott....
kladdkakan har vi inte smakat än , men den e säkert god den med :P

ja sen somnade jag
för jag fryser hela tiiiiden... :(
inte skoj igår badade jag typ 5 gånger i kokhett vatten...
för jag fryser konstant....
jag var likadan när jag väntade chloe
då satt man med en hårfön :P
så ja kanske dags att ta fram den hahaha
jupp jag e gravid då får man göra skumma saker .......
:)

bebis har upptäckt sin nya snuttefilt
men jag vet inte vad den gubben kallas ju :(
mikaela du va ju med...
vad heter gubben med gröna hatten som är så där låång
det e ju ett barnprogram anna heter flickan som e med,
eller nån annan som vet
han har lååånga ben ,, randig kostym och en grön hatt....
skit söt e den.....
neo han gosar in sig i den nu...

ja ne ska väll gå mot sängen
för ja lååååång dag/natt framför oss....
får ju besök så ja....

natti natti

Postat av: Malin

Långa farbrorn!! :P

2008-12-31 @ 08:11:52
Postat av: Jossan

Ja gott nytt år då:) ha du avlagt några nyårslöften??;)kram kram

2009-01-01 @ 19:30:59
URL: http://fruliden.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: