fan fan fan

va massa arbete jag åkte på åh göra idag :)
haahaha
jepp man halkar lätt efter
sucka
så nu måste ja toook plugga samhälle
men men fått en hel del gjort redan.

hm undra om man kan lämna in böcker på bibblan här som ska
till bergsjö hmmmm
äh lämnar in ändå de skicka rju mellan varandra hela tiden så :)

ja råka ryka ihop m farmor.som man sett så mycket av de senaste åren.
och på rättegången eller mellan pauserna
så säger muppen kan du inte lägga upp fler kort på barnen
så jag kan skriva ut fler bilder på dig och dom
jepp lösen ord lika bäst....

hm han som vill veta vad som sker i lillemans liv men mera
mmmm han frågar inte ens hur han mår nopp
han hade tusen frågor om mig istället
suck
han har inte alla ..........

men men nu blir det ju fullständig vårdnads , boende och umgänges utredning,
precis som ja ville.
trött på att han ska jävlas m mig,
vore annat om han hade intresse för pojken. och ja han e pappa biologiskt,väntar bara på att han ska börja vara en oxå.....
men ne han e ju sjuk...... och ja mitt fel fick ja höra av farmor sucka
jepp så ne orkar inte m den siadn,
vi tar det via sociala.....

ne nu måste jag plugga lite till.....
see u later :)


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: