färdiga nästan

jepp
ska slänga mig själv i duschen nu
tror jag lyckats packa ordentligt för en gångs skull....
hihi
få se va mannen säger när vi kommit fram åh han ser va ja packat åt han
fniss
nerå packat bra kläder ....
svarta kläder kan man inte ha hos min mor
:(
och typ allt i min garderob e fan svart
haha
svårt åh gissa favorit färgen.....

åh ja på måndag dags för ultraljud,
få se den lille sparka runt
för nu syns det rejält när den sparkar :)

jepp mannen tror det e en kille....... så nu vet man vad han vill ha :)
han blir lika nöjd om det e en tös..... :)

ne nu ska jag duscha

sen invänta karln sen ta bussen upp,sen bil ut till mamma....
jepp måste ta det där jävla körkortet sucka.......

see u in the biiig city..

ska nog ut på barnens hus imorgon
så lillemannen kan använda sitt presentkort där....


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: