sista dagen

ja
lite sorgligt dårå..
sista dagen i lägenheten :(
men vi får ju en super fin ny.
men ne ändå
lite nostalgisk e jag allt.

alla fröknar såg så ledsna ut när jag lämna dom imorse.
sista dagen
tror dom tar det hårdare
än barnen.....

men deras nya ställen e lika underbara.
och så bor vi ju inte allt för långt bort
så vi kan hälsa på
och nu när dom ska lägga ned backens skola
så kommer deras kompisar gå på samma skola sen ..
så ja

hm
ska slänga ihop rubbet idag!!!!!
städa ska vi oxå göra
haha
jag sitter åh spelar istället ja....
roligare det....
hahaha

ne måste göra alla fönster idag så man har gjort det för det e ju så jävla drygt åh tråkigt.....



hm
e lite fundersam på elproppo....
hur kan man sitta åh säga som du gjorde
och sen dagen efter han födelsedag så har du permis du
far till mamma din , men kani nte stanna förbi här då
och träffa lillemannen och ge han en present.
du som ville ha kontakt menar jag.

men ne jag vet att det bara e snack
för annars skulle du inte säga allt annat....

tycker bara att du e så tragisk..... för inte mig du gör illa.
få in det nån gång........

sucka...
vill bara få detta med sociala gjort.
så man vet när träffar ska ske och hur...
så vi kan få lite rutin.... på det hela.

jepp......

och ja du jag vet mer till historien än du tror.....
och om du sörjer, förstår det jag skulle oxå ha så jävla dåligt samvete......
för de valen du gjorde strax innan, ja inte många som skulle göra så.
så jag kan tyvärr inte tycka synd om dig på den punkten.
man gör liksom inte så.

........ ibland kanske man måste tänka sig för...................

nej nu ska jag packa.......
fy va trökigt....
måste byta bandage för hundrade gången bara.....
hon tycker inte om mig just nu...


och lillemannen väger 24,1 kg och är 112 cm hög :)
jepp stor stora pojken , lång för sin ålder. och
ja han e tydligen väldigt duktig för att vara 5....
så något gör man ju rätt iallafall :)
han fick en spruta igår , han satt helt själv på stolen brevid mig
kolla när han fick den , och inte ett ljud, gjorde inte ont alls..... som han sa.
men imorse kan jag lova att han hade ont, kunde inte röra armen alls ,, stackaren...
fick hjälpa med allt idag för det gjorde så ont......

ne nu måste jag sliiita mig massor i att göra
och ja uppdaterar nån dag när ja fått internet igen :) om inte på skolan tjingeling.


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: