*bad*

i flera dar har det blivit.
så skönt
fast jag hoppar inte i :)
men barnen åh mannen åh brodern e som små fiskar....

ja fast nu har det mulnat på lite
få se om deet kommer en skur.....

har nyss ätit,, vart grillat så så gott.....
åh fort gick det.
men hua nu e man proppmätt....

pysslat på som bara den hemma nu i flera dagar
rätt skönt
packade barnens väskor idag inför mormor vistelsen...
en hel vecka ska de vara där.....

ååååh va man koma sova :)

och ja ärligt så bryr jag mig inte i vad du skriver, för kan man inte stå för den man är så.... :)
bara patetiskt åh sitta åh komentera då.....

åh ja 95 kilo lär ja ju inte väga efteråt heller :)

ne nu ska ja lägga mig på soffan åh vila.....

tjingeling

Postat av: !Ops

Nog vet du vem det är!



/Kram



Fördelen med nätet och bloggar är att man kan vara ano... om man vill, men jag tror du vet vem !Ops är...

Stora krama till hela din familj och hoppas att ni får en lugn vecka tillsammans du och Kenth.

2008-07-05 @ 17:03:41

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: