vad?

kan man göra nu för att det ska sätta igång då??
haha
helt knäckt aldrig gått så här långt med bebis i magen :)
de andra två kom 10 dagar respektive 8 dar före datumet.......

och då gick vattnet sen bara in..

den här bebisen H*N luras en massa med en,, slemproppen som gått för läääängesen
sen har det kommit mer efter det oxå!!!!
men ja bara för att man just nu förtillfället går och "väntar" så sker inget......

hmmm börjar svälla som f** oxå
sucka inte lätt ibland........

nu har man hunnit med enmassa på morgonen , ska bara dammsuga åh diska sen har man städat färdigt
åh tvättar gör jag oxå..... sucka


* tror det har blivit lite fel i informationen som han sagt till en viss någon,,,, inte er vi prata om,, det hela börja om varför karln va elak på han som fick en smäll,, ber om ursäkt om ja sa något han inte visste om,, för ne disskuterar inte erat förhållande ,, för det ni har har ni och det vi har har vi,, och DU & jag lär väll börja prata som normalt folk :) om syskonen ska börja träffas :),, men tro mig misstaget koma inte upprepas..... för det sista ja vill e åh skapa en massa problem för er,, eller prata en massa skit,, för den där mannen kan konsten han att överdriva allt,, och han verkar vilja att du åh jag har något emot varandra,, enklare så för han kanske, han kan väll ljuga mer då :) ,, så ne ber om ursäkt om ja sagt något han inte visste om för bråk eller tjafs e jag inte ute efter... så du vet *



ne nu ska ja fortsätta åh vänta åh kanske gå i typ 100000 trappor idag då :)

tjingeling

Postat av: alexandra

Hello!

Hoppas den kommer snart :)

Om inte kan du väl svara i telefonen när man ringer ha ha.

JA ja ring mig

2008-07-22 @ 10:04:14
URL: http://mammaalexandra.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: