hihi

va iväg en sväng :)
hm maten hemma vart uppskattad idag
längesen det vart korv,makaroner åh gräddsås
det vart tomt på allas tallrikar *inte bara kents som annars*

ne nu ska jag lägga mig på soffan......
för jag e så sliten i kroppen :( riktigt ont i ryggen :(
men men det ingår :)



de fick en liiiten firre idag :) hugo skit stolt.... den skulle pillas på innan den slängdes tillbaka :) hahaha kolla den lever ju utbrister hugo hihihi de bra söt ibland :)

Postat av: Maria

Men guuuuud vilka söta bebisar!!!! VILL HA!!!!

2008-06-11 @ 20:48:13
URL: http://risto.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fy vilka små sötnosar :) ska ni behålla någon av dom små? det är sååå svårt att ge bort kattungar tycker jag,för man blir ju så jäkla kär i dom :)

2008-06-11 @ 22:42:18
Postat av: Anonym

Fy vilka små sötnosar :) ska ni behålla någon av dom små? det är sååå svårt att ge bort kattungar tycker jag,för man blir ju så jäkla kär i dom :)

2008-06-11 @ 22:42:46
URL: http://fruliden.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: