när???

e det midsommar?????
e det den 21a???
hahaha hon med koll ......

fan har inte en aning om när det e sucka....
jaha till helgen komma lillebror hit ska sova här hela helgen
för andra lillebror har cup i hudiksvall...

så ja fullt ös i helgen hoppas det blir soligt så man kan baaada

hugo e på fest just nu för alla 5 åringar
han ska ju börja på lönnen nu till hösten *alla 5åringar på samma plats*

och chloe hon ska börja 2an, de ska dela in dem i en 2a och en 2-3a,, chloe hamna i 2an skönt det...

hua stora de börja bli.. funderade ett tag på om hugo skulle få börja skolan tidigare då han e ja så stor för sin ålder på många sätt,, men ne han får börja när han ska... onödigt åh stressa på han , när det finns lite orosmoment i hans liv * ja hans biologiska far då* man vet ju inte hur det hela koma gå än så ja lika bra att vänta....

funderat mycket på det där när man kan kalla sig pappa... min pappa eller han som jag kallar pappa e ju inte min biologiska far,, men han e ändå den enda pappan jag har, kommer aldrig ha någon annan heller ... den andra han gjorde mig åh ja det va typ allt.... medans pappa alltid funnits där för mig sen jag va 3...
mönstret känns ju igen kanske då.....

men bara för att man gör ett barn har man rätt att kalla sig pappa då??? eller mamma för den delen *finns mammor som överger sina barn med*
jag menar lätt att göra svårare att ta sitt ansvar.... men ja svår fråga det där.....

för personligen tycker jag att en pappa e en sån som alltid finns där för en , en som skäller på en , en som hjälper en ja en som finns till hands liksom...

ne nu ska jag gå åh hämta lillemannen igen sen ska vi bara ta det lugnt på första dagen av sommar lovet......

tjingeling


Kommentera här:

Namn:
För Stammisar!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: